петак, 13. јануар 2017.

Tipovi učenika u školi

Pozdrav drage moje. Evo nas u novom postu. Zašto svaki post započinjem nekom glupom rečenicom... Ne mogu smisliti ništa pametnije. Kao što vidite po naslovu danas je po planu jedan školski post. U pitanju su tipovi učenika. Možete samo slagati da u vašem razredu (ako idete u školu) ne postoji bar jedan predstavnik svakog od ovih tipova koje ću danas navesti. Krenimoo. 







1. ŠTREBER

Sto posto sam sigurna da u svakom razredu postoji onaj učenik koji sve zna, štreber. On uči po cijeli dan i sve nauči napamet samo da bi dobio 5. I onda kad nastavnik pita da li je bilo zadaće svi će reći ne ali samo će štreberi reći da je bilo jer ipak nastavnik mora vidjeti da se on trudi. Ja jesam odličan učenik ali nisam takav tip da sve učim napamet i ispričam nastavniku sve kao što piše u knjizi. Štreber će uvijek sjesti u prvu klupu da bi se mogao ulizivati nastavniku. On je najčešće učenik kojeg nastavnik najviše voli. Ne znam šta bih više rekla za ovakve učenike.


2. UČENIK KOJI STALNO KASNI

Ja u svom razredu imam nekoliko učenika koji gotovo svaki dan zakasne na prvi čas. Dobro, i ja sam možda među njima.. I onda oni naravno imaju neke glupe izlike za kašnjenje kao npr. morao sam čuvati sestru, išao sam kod zubara (inače se u 6 sati ujutro ide kod zubara), izgubio sam školsku torbu pa sam je tražio itd.






3. NEZNALICA

To je onaj učenik koji pada iz 3-4 predmeta i bukvalno ne zna ni ono osnovno kao što je 2x2. Nikad nisam mogla da razumijem te učenike. Možda nemaju baš dobro pamćenje ili jednostavno ne mogu nešto da nauče ali kako da baš ništa ne znaju? Mogu bar nešto da zapamte na času. Ako ništa, instrukcije su odlična ideja za njih. 


4. PRIČALICA

Znate onu osobu koja stalno priča na času i nikako da prestane? E to je pričalica. Nastavnik objasni cijelu lekciju i onda na kraju časa on kaže da ništa nije razumio. Pa kako će razumijeti kad je pričao cijeli čas. Pričam i ja na času ali ne baš stalno kao i oni. Onda kada ih nastavnik upiše onda se žale i odmah zašute. 


5. GLAVNI FRAJER 

To je onaj lijepi dečko u kojeg su sve cure iz razreda zaljubljene. Morate priznati da i kod vas postoji jedan takav. On ima svoju ekipu i on je kao vođa te ekipe. Svi njega slušaju i mora biti po njegovom. Ako slučajno nije onda više nisu ekipa. Slično je i sa razredom, kada mu svi pomažemo da dobije 5 svi smo mu najbolji drugovi ali ako slučajno ne pomogne onda smo svi najgluplji i više se sa nama ne druži. Ok, ja sam bukvalno opisala osobu iz mog odjeljenja ali vjerovatno ima sličan i kod vas.






6. ZBUNJENI UČENIK

Čim ovakav učenik izađe pred tablu on se počne tresti i sav se zbuni. Kad ga nastavnik pita šta mu je on odgovori da se boji. Ovaj učenik uglavnom sve nauči ali čim izađe pred tablu postane druga osoba. Sav pocrveni i zbuni se. Ni ovaj tip učenika nikad neću moći razumjeti jer se stvarno nema čega plašiti kad odgovara.


7. ODBAČENI UČENIK 

Sigurno u vašem razredu postoji jedan učenik koji uvijek ide sam na odmor i niko ga ne voli. Znam da postoji. Meni uvijek bude žao takvih učenika i pokušavam im pomoći na bilo koji način ali učenici ih vječito odbacuje i ismijava ih. Nikad ne treba odbacivati nekoga bez obzira da li ima neku bolest ili je po nečemu drugačiji od ostalih.






Završen je i ovaj post. Jako sam uživala dok sam opisivala sve tipove učenika jer u mom razredu postoje svi ovi tipovi. Napišite u komentarima da li u vašem razredu postoje ovakvi učenici i ako postoje još neki koje ja nisam navela slobodno napišite. Pišite i koji bi sledeći post željeli da vidite na mom blogu. 



Pozdrav, Anja! :)


8 коментара:

  1. Odličan post! Ja sam definitivno od onih što stalno kasne i što pričaju čitav čas. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam možda polovina štrebera, ne učim napamet, ali tako izgleda jer moj mozak zapamti sve što pročitam/vidim. Nekad je teže to iskopat, ali uvijek je tu. Ali da govorim da imamo zadaće? Svašta, pa pola zadaća i ne napravim. Uh, svakako sam prićalica, ali opet sve znam. Ih, taj frajer, tak mi ide na živce, ponaša se da je centar svemira, najdraže mi je opaliti šamar pa da vidi što se događa "centru mog svijeta". I zaboravila si "Nafurane seljakinje". Malo sam s raspisala nadam se da ne smeta! :)

    Fantastiko World - pratim te, posjeti moj blog ako želiš. ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam odličan učenik ali ne podnosim ove strebere sto sve nabubaju samo za taj cas.Bas si lepo prikazale sve tipove ucenika,super post!Blog ti jako lepo izgleda<3

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja spadam u odbačene u razredu

    ОдговориИзбриши